صفحه اصلی > روز نوشته ها

نسخه چاپي  ارسال به دوست

از یکشنبه 17بهمن تا جمعه 22 بهمن
    در خصوص روز نوشته ها مدتی این مثنوی تاخیر شد

متاسفانه بر اثر گرفتاریهای روزمره و همچنین وقتی که نوشتن پاره ای از مطالب در سایت و پاسخ به سوالات از من گرفته و می گیرد و نتوانستم آنرا به روز برسانم لذا تلاش می کنم از این پس  تاخیر زیادی حاصل نشود.

1- روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه به سمت سمنان عزیمت کردم .در آنجا در جلسه ای که از قبل با استاندار محترم جهت جشنواره سفال هماهنگ کرده بودم حضور یافتم .در این جلسه علاوه بر استاندار محترم و بنده ، معاونت محترم سیاسی امنیتی ، مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری،مدیر کل محترم امور اجتماعی  استانداری و دوتن از هنرمندان خوب شهرمان آقایان بی طرف و نوری حظور داشتند . در آن جلسه مقرر شد  دیر خانه جشنواره دو سالانه سفال بطور دائمی در شاهرود مستقر شده و در سال نود نیز این جشنواره در سطح ملی و بین المللی در شهرستان شاهرود برگذار شود.

همچنین پس از این جلسه تا حدود ساعت یک و نیم صبح دو شنبه با استاندار محترم در مو ضو عات مختلف از جمله خودرو سازی گفتگو کردم و سپس با فرماندار محترم به شاهرود بازگشتیم و حدود ساعت سه صبح به شاهرود رسیدیم .

2- دوشنبه هجدهم بهمن ماه مقرر شد در بخش بسطام حظور یابیم و پروژه های آنجا را افتتاح و یا کلنگ زنی نمائیم .موزه عرفان شرق در مجموعه امامزاده ، سالن سرپوشیده ورزشی میقان با اعتبار سیصد میلیون تومان ، خانه بهداشت قاسم آباد خانلر، سالن سر پوشیده ورزشی چارطاق و پرو با اعتبار سیصد میلیون تومان و مجمو عه خدماتی رفاهی فرهاد، کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به دو روستای مزج وجیلان از جمله امور انجام شده در بخش بسطام بود.

3- سه شنبه نوزدهم بهمن ماه به بخش میامی رفتیم.ابتدا موزه مردم شناسی شهر میامی را در مجموعه تاریخی شاه عباسی افتتاح کردیم و سپس به روستاهای کلاته اسد ، محمد آباد ،جودانه ،قدس، ارمیان و ابراهیم آباد علیاء وسفلی و همت آباد رفتیم و آغاز عملیات اجرائی گاز رسانی به این هشت روستا را کلنگ زدیم و در شادمانی مردم شریف این روستاها شریک شدیم .شب هنگام سه شنبه به سمت تهران عزیمت کردم.

4- چهارشنبه بیستم بهمن ماه صبح زود به فرودگاه مهرآباد رفتم و در معیت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به سمت کشور قطر عزیمت کردیم بلا فاصله پس از ورود با ریاست مجلس قطر،سپس ولیعهد ، پس از آن با امیر قطر و سپس با نخست وزیر  و وزیر امور خارجه ملاقات کردیم و و ساعت حدود دوازده شب به وقت ایران از قطر به سمت ایران پرواز کردیم و تا هنگامیکه به منزل رسیدم حدود ساعت دو و نیم صبح پنج شنبه بود. مقداری مطلب برای سایت نوشتم و کمی استراحت کردم.

5- پنج شنبه بیست و یکم بهمن ماه ساعت و پنج ونیم صبح از تهران با اتومبیل به سمت شاهرود حرکت کردم و حدود ساعت نه به شاهرود رسیدم و در معیت استاندار محترم ، ضمن بازدید از مسکن مهر ، دو پروژه در شهرک صنعتی افتتاح کردیم و پس از آن خوابگاه خواهران دانشگاه علوم پزشکی را نیز افتتاح نموده و در مسجد حضرت امام صادق علیه سلام اقامه نماز و سخرانی و دیدار مردمی داشیم .آنگاه در محل اداره ارشاد اسلامی با انجمن سفال دیدار کردیم وپس از آن جاده شاهرود در مجن (تعریض شده) را افتتاح کردیم و ناهار را در کارخانه سیمان شاهرود خوردیم.

پس از آن در شاهرود دو مرکز آموزشی (دبیرستان و راهنمائی) را افتتاح نمودیم.آنگاه  اینجانب به روستای قلعه نو خرقان رفتیم و در جمع مردم  عزیز آن روستا در خصوص بیست و دوم بهمن ماه و تحولات منطقه و برخی مسائل شهرستان و منطقه خرقان صحبت کردم پس از آن به شهر بسطام آمده و در جمع مردم شریف شهر بسطام در مسجد جامع سخنرانی کردم.آنگاه در محل فرمانداری شاهرود در جلسه استاندار محترم و شورای محترم اسلامی شهر شاهرود حضوریافتم . در پایان شب نیز در خصوص برخی موضوعات با استاندار محترم و فرماندار عزیز گفتگو نمودیم.

6- جمعه بیست و دوم بهمن ماه در راهپیمائی شرکت کرده و در جمع بسیار عظیم و پر شور مردم شاهرود سخنرانی ودر نماز وحدت آفرین جمعه شرکت کردم .بلا فاصله پس از نماز به سمت بهشهر عزیمت نمودم تا در یادواره شهدای بهشهر سخنرانی نمایم .

مدتها بود که مرا دعوت می کردند اما توفیق حضور نداشتم .نماز جماعت مغرب و عشا، را در مسجد حضرت آیت الله جباری امام جمعه محترم آن شهر اقامه نمودیم.ایشان بین الصلاتین چند دقیقه ای تفسیر قرآن گفتند و از حقیر نیز به نیکی نام بردند و مرا شرمنده کردند .پس از آن به مناسبت شب شهادت حضرت امام حسن عسگری در قالب دسته سینه زنی حرکت کردیم و نهایتاً در مسجد حضرت امام حسن عسگری در یادواره شهدای عزیز شرکت کرده و در جمع انقلابی ، ولایت مدار و پرشکوه مردم آن دیار سخنرانی کردم و آخر شب نیز به سمت تهران عزیمت نمودم.